real time web analytics

Az iFlow-ban elérhető
munkaidő-nyilvántartó módszerek

A technológia és a munkamódszerek módosulásaival a vállalatok alkalmazkodnak ezekhez a változásokhoz. Mivel néhány éve kötelezővé váltak a napi jelenléti ívek, olyan megoldások láttak napvilágot, melyek ezen folyamatok egyszerűsítését célozzák meg.

A 134. cikk meghatározza:

"A nyilvántartásból naprakészen megállapíthatónak kell lennie a teljesített rendes és rendkívüli munkaidő, valamint a készenlét kezdő és befejező időpontjának is.”

Digitális munkaidő-nyilvántartás az iFlow-tól

Az iFlow munkaidő-nyilvántartó és HR alkalmazás különböző digitális nyilvántartást foglal magába, melyek számos iparban tevékenykedő munkavállaló típus igényeinek felelnek meg.

Personal

8 különböző munkaidő-nyilvántartás

Evidenta

Korlátlan számú munkavállaló

Cereri

Valós idejű értesítések

Telefonos munkaidő-nyilvántartás

Az iFlow-ban megtalálható, valószínűleg legnépszerűbb nyilvántartási módszer, mivel a saját telefonodról jelentkezhetsz be, bárhol is lennél. Az iFlow alkalmazás felhő alapú, ezért a működéséhez internetkapcsolatra van szükség. A mobiltelefon böngészőjéből bármelyik alkalmazott percre pontosan beregisztrálhatja az érkezésének és távozásának idejét. Az alkalmazás automatikusan átveszi a készülék GPS koordinátáit így a munkavállaló felettese pontosan tudni fogja, hogy honnan történt a munkaidő regisztráció.

Tökéletes munkaidő-nyilvántartó módszer a műszaki, gazdasági és szociális-közigazgatási személyzet számára vagy azon munkavállalóknak, akik sűrűn változtatják a munkavégzés helyszínét.

Munkaidő-nyilvántartás laptopról/számítógépről

Akárcsak a telefonos nyilvántartáshoz, ehhez is csak internetkapcsolatra és böngészőre van szükség. Egyetlen kattintással, valós időben regisztrálható a jelenlét, akár a munkahelyen, akár otthon van a munkavállaló. Ez a módszer azon alkalmazottak kedvence, akik távmunkát végeznek, mert így az otthonuk kényelméből tölthetik ki jelenléti ívüket.

Attól függetlenül, hogy hány be- illetve kilépés történik, az iFlow precízen számolja ki az adatokat, legyen szó bármilyen munkaidőről.

iFlow ipari készülékről történő munkaidő-nyilvántartás

Az alkalmazottak könnyen és egyszerűen regisztrálják munkaidejüket a saját RFID kártyájuk segítségével, amikor is a készülék fényképet készít. Ez a módszer megakadályozza a késéseket vagy a kollégák közötti kártyacserét. Az érintőképernyős készüléken a munkavállaló kiválaszthatja azt a projektet, amin éppen dolgozik. A csoportvezető vagy menedzser a teljesítési jelentésből láthatja, hogy a rögzített jelenlét alapján milyen stádiumban van az adott projekt/munka/rendelés.
De ez még nem minden! A felsőbb szintű hozzáféréssel rendelkező személy módosíthatja a becsült teljesítési állapotot közvetlenül a munkaidő-nyilvántartó készülékről, így helyesebb adatok nyerhetőek ki.

Ez a módszer bármilyen vállalat számára előnyös, mivel leegyszerűsíti az alkalmazottak és a humánerőforrás-felelős vagy a kinevezett vezető közötti kommunikációt.

iFlow Mini PC-ről való munkaidő-nyilvántartás

A Mini PC munkaidő-nyilvántartó készülék kisméretű így bárhová helyezhető. Az RFID kártyaolvasó készülékkel együtt bármely olyan vállalat számára hatékony munkaidő-nyilvántartó eszközzé válnak, amelyik digitalizálni szeretné a humánerőforrás ezen ágazatát. A működéséhez szükséges feltételek az áramellátás és internetkapcsolat, mivel az információk csak így tudnak valós időben megjelenni az iFlow applikációban. A készülék offline üzemmódban is működik, az adatok akkor kerülnek továbbításra, amikor az internetkapcsolat helyreállt.

Az RFID kártya megfelelő eszköz a jelenlét regisztrálásához, mivel a szkennelése gyors és könnyű folyamat az alkalmazottak számára és biztosítja a munkaidő-nyilvántartás helyességét.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Beszélgess egy iFlow szakértővel és együtt kivizsgálhatjuk, melyek a vállalatod szükségletei.

Suprema beléptető rendszerrel való munkaidő-nyilvántartás

Már rendelkezel beléptető rendszerrel? Semmi gond. A két rendszer összeegyeztetésével az iFlow átveszi az összes adatot. Így a közvetlen felettes mindig tudni fogja, amikor az alkalmazott elkezdte a tényleges munkát. Ugyanakkor a kapu átlépése közötti időpont és az effektív munka megkezdése közötti időpont különbsége is nyilvánvalóvá válik.

A Suprema beléptető rendszerrel való integrálás a valós jelenlét precízebb nyilvántartásában valósul meg.

RFID kártyával való munkaidő regisztrálás iFlow olvasóról

Az RFID kártyaolvasó egy olyan eszköz, amely USB kábellel egyszerűen csatlakoztatható bármilyen laptophoz vagy számítógéphez. Ez lehetővé teszi, hogy az alkalmazottak pillanatok alatt RFID kártyával regisztrálják a munkaidejüket, anélkül, hogy a vezetőség további olvasókészülékeket kellene vásároljon.

Az adatok azonnal továbbítódnak az iFlow alkalmazásba ahol pillanatnyi, precíz jelenléti ívek készülnek.

QR kóddal való munkaidő-nyilvántartás

A munkavégzés helyszínét gyakran változtató alkalmazottakkal rendelkező vállalatok számára tökéletes megoldás a QR kóddal való regisztrálás. Ez a módszer nem feltételezi az iFlow alkalmazáshoz való hozzáférést, a regisztráció saját telefonnal történik. A munkaadó minden egyes helyszínnek megfelelő QR kódot nyomtat ki az alkalmazásból. Majd ezt a kódot jól látható helyre kell kitenni így a munkaidő megkezdésekor minden alkalmazott egyszerűen beszkennelheti a helynek megfelelő kódot.

Az alkalmazottak felírják az egyedi kódjukat vagy azonosítószámukat, a jelenléti adatok pedig valós időben továbbítódnak az alkalmazásba így a csoportvezető vagy a menedzser mindig tudni fogja, hogy a munkavállalók betartják-e a beosztásukat vagy sem.

Linkkel való munkaidő-nyilvántartás

Ez a módszer azon vállalatoknak alkalmas, amelyek jelentős befektetés nélküli digitalizációt szeretnének, valamint azon munkavállalók számára, akik nem annyira ismeretesek a technológia területén. Ebben az esetben az alkalmazottak munkaidejének nyilvántartása a csoportvezető vagy menedzser felelőssége, aki egy linket kap e-mailben, telefonon vagy egyéb kommunikációs csatornán. Ezután megadja mindegyik alkalmazott azonosítószámát. Ugyanez az eljárás kiléptetéskor, a munkaidő végeztével is.

Ez a gyors és egyszerű folyamat ugyanúgy működik, mint bármely más munkaidő-nyilvántartás és segíti a vezetőség munkáját a jelenléti ívek összegzésében valamint a percre pontos munkaidő-nyilvántartásban.

Letisztult jelentések és helyes bérszámfejtés

Az iFlow alkalmazásban összegzésre kerül bármilyen munkaidő regisztrálási módszer által összegyűjtött adat, ami automatikusan kitöltött jelenléti ívek generálását eredményezi. A munkaidő-nyilvántartás digitalizációja nem csak a jelenlét regisztrációját jelenti, hanem a jelentések automatizálását is. Ezáltal a humánerőforrás felelős értékes időt takarít meg, mely időt a vállalat egyéb részlegeinek a fejlesztésére fordíthat.

A kiválasztott munkaidő-nyilvántartási módszertől függetlenül egy ilyen megoldás csakis előnyökkel szolgálhat mindegyik fél számára. Ez motiváltabb alkalmazottakat, pontosabb jelentéseket és a jelenléti ívek világos nyilvántartását jelenti.