iPM
iFlow Project Management
Tartsd nyilván a ledolgozott munkaidőt és nyerj új betekintést a projektjeid termelékenységébe és jövedelmezőségébe az iPM by iFlow segítségével. A stratégiaváltás hozzájárul az állandó fejlődéshez. A fenntartható fejlődéshez a digitalizációra kell támaszkodnod és a leghatékonyabb megoldásokat kell alkalmaznod.
Melyek az iPM előnyei?
Minden termelési vezető kívánsága, hogy állandóan aktualizált adatokhoz jusson mindenről, ami a vállalaton belül zajlik. Az új iPM modullal ezekhez az adatokhoz valós időben hozzáférhetsz, bárhol is legyél. Értesülj a csoportod által elért konkrét fejlődésekről egy folyamatban lévő megrendelés egyes munkafeladataiban. Az ilyen jellegű információk ténylegesen fontosak, mivel segítenek egy projekt befejezési időpontjának a kiszámításában és segítenek abban, hogy megfelelő döntéseket hozz az erőforrások, az emberek és a rendelkezésedre álló idő kezelésével kapcsolatban.
Információhoz való azonnali hozzáférés
Az iFlow munkaidő-nyilvántartó és HR alkalmazásban megtalálható összes információ Felhőalapú és bármikor, bármilyen eszközről, valós időben érhető el.
A munkafeladatokra fordított idő nyilvántartása
Az alkalmazottak az ipari iFlow eszközön, saját RFID kártyával, gyorsan és egyszerűen regisztrálják a munkaidőt és kiválasztják a projektet vagy munkafeladatot, amin éppen dolgoznak. A regisztrált adatok azonnal az iFlow alkalmazásba továbbítódnak, az iPM modul jelentése pedig automatikusan elkészül, ami az intelligens számításimódnak köszönhető.
Ezek az adatok segítenek meghatározni, hogy a rendelés határidőre teljesül-e vagy további intézkedésekre van szükség.
A megrendelések teljesítésének valósidejű nyomonkövetése
A Mini ERP iPM segít abban, hogy folyamatos tájékoztatást kapj a csoportod által elért munkafeladatok teljesítéséről. Így mindig tudni fogod, hogy a rendelés milyen stádiumban van és valósághű információkkal tudsz szolgálni a szerződő fél felé.
A vállalaton belül zajló minden nagyobb projekt alá alprojekteket tudsz létrehozni így részletesebben tudod nyomonkövetni a megrendelések előrehaladásának folyamatát.
Megalapozott döntések
A termelési folyamatok során előfordulhatnak olyan rendkívüli helyzetek, melyek egy adott megrendelés teljesítési határidejének a meghosszabbításához vezethetnek. Az ERP iPM segítségével az ilyen események sosem érhetnek meglepetésként. Az alkalmazottak és a csoportvezető közötti kommunikáció leegyszerűsödik, így az ilyen jellegű helyzetek gyorsan és könnyen észrevehetőek. Az iFlow segítségével személyre szabhatóak minden egyes projekt részletei, ezáltal helyesen és teljes mértékben nyomonkövethető a fejlődés mértéke. Ha esetleges késés merülne fel, az iPM az esedékességi dátum alapján becsüli fel az előrehaladást és kiszámítja a késedelmi időt. Ezáltal megalapozottabb döntéseket hozhatsz azzal kapcsolatban, hogy mik a további teendők.
Például több alkalmazottat jelölhetsz ki egy bizonyos munkafeladat elvégzésére, megváltoztathatod a rendelés teljesítésének határidejét vagy más stratégiát választhatsz a rendelés határidőre való teljesítéséhez.
Az iFlow Projekt Menedzsment felkeltette érdeklődésedet?
Tudj meg mindent a mini ERP-ről, mely segít kezelni, nyomonkövetni és nyereségessé tenni a vállalatod projektjeit.
Az iPM by iFlow minden típusú gyártóvállalat számára alkalmas. Te milyen tevékenységi körrel rendelkezel?
Felejts el mindent, amit eddig tudtál az alkalmazottak termelékenységének és a vállalati projektek előrehaladásának nyomon követéséről! Az iPM projektmenedzsment modul összetettségének köszönhetően az iFlow teljesen más élményt ígér, mint egyéb, munkaidő-nyilvántartó alkalmazások. A kiterjedt funkcionalitás tökéletesen alkalmazható minden olyan vállalaton belül, ahol a rendelések, a munkafolyamatok és a projektek jó kezelhetősége a cél.